KEA OPGAVER

#RIGTIGEMÆND

Show simple item record

dc.contributor.author Egede Kjeldsen, Benedicte
dc.contributor.author Hübner Høyer, Olivia Maria
dc.date.accessioned 2019-01-24T10:02:25Z
dc.date.available 2019-01-24T10:02:25Z
dc.date.issued 2018-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11869/979
dc.description.abstract Vi har en forestilling om, at langt de fleste danskere finder den største motivation til at droppe kødet til fordel for deres egen sundhed, og finder mindst motivation for at gøre en forskel for miljøet og dyrevelfærden. Derfor står vi overfor udfordringen, at skulle formidle et budskabet om de miljømæssige faktorer, når målgruppens største incitament ligger i det sundhedsmæssige. Dernæst ligger der også en udfordring i, at skabe en effektfuld kampagne som ikke vil blive modtaget med indstillingen om “min indsats kan da ikke gøre en forskel”. Qua casens sundheds- og miljøvinkel er det en udfordring i sig selv, at kommunikere “Kødfri Mandags” budskab uden at det bliver en negativ løftet pegefinger eller bliver for frelst. Vi ønsker ikke at budskabet bliver misforstået, hvor målgruppen opfatter det som et forsøg på at ændre deres livsstil eller madvaner drastisk. Derimod ønsker vi at have fokus på, at kommunikere det “lette” og ligetil budskab om, hvor lidt der skal til for at gøre en stor forskel i fællesskab. Dette leder til spørgsmålet om, hvorvidt man skal udarbejde en kampagne der sætter fokus på det enkelte individs sundhed, det miljøvenlige aspekt eller dyrevelfærden? Skal vi skabe en kampagne, som udelukkende appellerer til unge mænd, med henblik på at bryde normen? Hvordan kan vi skabe en kampagne for Kødfri Mandag, som henvender sig til unge mænd i Hovedstadsregionen med henblik på, at få målgruppen til at tage konceptet til sig. en_US
dc.language.iso da en_US
dc.subject SWOT en_US
dc.subject Golden circle en_US
dc.subject Kampagne en_US
dc.subject Interessenter en_US
dc.subject Sociale medier en_US
dc.subject Conzoom en_US
dc.subject Segment en_US
dc.subject User journey en_US
dc.subject Influencer marketing en_US
dc.title #RIGTIGEMÆND en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Browse

My Account