Show simple item record

dc.contributor.author Iversen, Sofie Rebecca
dc.contributor.author Skov Sørensen, Camilla
dc.date.accessioned 2019-01-22T08:53:36Z
dc.date.available 2019-01-22T08:53:36Z
dc.date.issued 2018-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11869/978
dc.description.abstract Generelt er filmproducenterne ikke fokuseret nok på markedsføringen af deres produktioner. Det juridiske ansvar ligger hos distributørerne, som ikke gør nok for at markedsføre filmene. Problemet ligger derfor i, at markedsføringen går tabt, og filmene typisk ikke får den fortjente opmærksomhed. Den måde, vi ser tv og film på, ændrer sig markant i disse år. Flow-tv er ikke længere en lige så indflydelsesrig platform som tidligere. Det skaber nye udfordringer ift, hvordan man markedsfører en ny tv-serie eller -film, da der er helt nye muligheder ift platform og format. Hvad med Monica har den udfordring, at den dels skal fange den primære målgruppe på 13-18 og den sekundære på 18-30. Det er derfor vigtigt, at markedsføringen kommunikerer de elementer i seriens univers, som kan fange begge målgrupper. Derudover vil vi også skabe en visuel identitet til Hvad med Monica, som kan bruges som en del af markedsføringen. Dette skal kommunikere seriens univers og skabe et sammenhængende og genkendeligt element. en_US
dc.language.iso da en_US
dc.subject Double diamond en_US
dc.subject Skam en_US
dc.subject Interview en_US
dc.subject Spørgeskema en_US
dc.subject Markedsføring en_US
dc.subject Instagram en_US
dc.subject Moodboard en_US
dc.subject Serier en_US
dc.subject Grafisk en_US
dc.subject Karakterer en_US
dc.subject SoMe en_US
dc.subject Kodning en_US
dc.title Os To en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Browse

My Account