KEA OPGAVER

Den selvrealiserende uforgængelighed

Show simple item record

dc.contributor.author Marquard Otzen, Emma Bernadette
dc.date.accessioned 2018-11-30T10:39:54Z
dc.date.available 2018-11-30T10:39:54Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11869/936
dc.description.abstract Jeg vil undersøge, hvilke designmæssige rammer der skal til for at understøtte muligheden for at målgruppen, altså køberen, vil føle en tilknytning til brand, og føle at beklædningen er identitetsunderbyggende. Det handler derfor om at finde ud af målgruppens behov, for at finde ud af, hvad derpotentielt set kan danne denne tilknytning til et design. Det er desuden vigtigt for mig at sørge for ikke at gå for meget mod Baum und Pferdgartens design-DNA, da jeg mener, at det ville være at gå mod deres integritet som brand, og dermed også give målgruppen mindre tiltro til brandet. Så selvom at BF er et trenddrevet fast fashion brand, handler det altså om at finde ud af, hvordan jeg kan imødekomme de behov, der kan ses hos de mennesker, der køber fast fashion, for dermed at skabe designløsninger, der kan give samme stimuli som fast fashion kan give, men udformet, så det stadig giver en vedvarende tilknytning. Formålet med at lave en kollektion, der både tiltaler målgruppen, og på lang sigt planeten og loyaliteten overfor BF8, ser jeg som værende den mest ideelle måde at udarbejde en kollektion. en_US
dc.language.iso da en_US
dc.subject Design dna en_US
dc.subject Interview en_US
dc.subject Målgruppe en_US
dc.subject Minerva-modellen en_US
dc.subject Segmenteringsmodel en_US
dc.subject Moodboard en_US
dc.subject Farvekort en_US
dc.title Den selvrealiserende uforgængelighed en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Browse

My Account