KEA OPGAVER

Konstruktionsoptimering - SKALL Studio

Show simple item record

dc.contributor.author Hyttel Pohlmann, Tone
dc.date.accessioned 2018-11-29T10:12:21Z
dc.date.available 2018-11-29T10:12:21Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11869/931
dc.description.abstract Skall Studio er et modehus grundlagt i 2013, som designer og producerer klassisk tøj ud fra en nøje udvalgt bæredygtig kontekst. Udfordringen ved at være en lille virksomhed, som bruger rigtig mange kræfter på at tage stilling hele vejen rundt i værdikæden og ud for hvert enkelte program i en kollektionen, er at det tager lang tid og dermed også bliver rigtig dyrt. 1. - Hvordan kan man som konstruktør øge værdien af brandets produkter? 2. - Hvad kan Skall Studio gøre for at nå ud til en bredere målgruppe, og hvem ville det være oplagt at henvende sig til? 3. - Hvorfor skal kunden vælge Skall Studio og Slowfashion i stedett for high street-kæder med fast-fashion? en_US
dc.language.iso da en_US
dc.subject SWOT en_US
dc.subject DNA mood-board en_US
dc.subject Boston-modellen en_US
dc.subject TOWS en_US
dc.subject Segmentering en_US
dc.subject Consumer mindset map en_US
dc.subject Triangulering en_US
dc.subject Minerva en_US
dc.title Konstruktionsoptimering - SKALL Studio en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Browse

My Account