KEA OPGAVER

MMD 2. semester

MMD 2. semester

 

MMD 2. semester


Her finder du 2. semesters opgaver, som har fået 10 eller 12.

Opgaverne er offentliggjort med tilladelse fra de pågældende studerende.


Here you find the second semester reports that have been given a 10 or 12 grade.

The reports has been made publicly available with permission from the affected students.

Recent Submissions

  • Onofrei, Carina; Coetzee, Chané; Smerhovsky, Jan; Xenia Lallemand, Léonie (2017-06-02)
    Throughout time, Rowntree’s vision and marketing techniques have evolved together with the changes in the social, political and economic environment. Giving products a strong identity and personality has been one of the ...
  • Hrdlickova, Adela; Korotenko, Diana; Bozhidarov Todorov, Peter; Kristjansdottir, Thorhildur; Halyna Marszalek, Wiktorija (2017-06-02)
    Danish residents are known to be candy lovers, in fact, they have the second highest consumption of sugar confectionery in the world. Eating candy is associated with sense of joy and social activities of all levels, from ...
  • Borowski, Adam; Lindholm Hansen, Asbjørn; Harley Richard Burtt-smith, Lewis; Gulyas, Marcell; Vagos, Sara (2017-06-02)
    Denmark is a European pioneer of food innovation. High quality, safety and hygiene are keywords in the Danish food industry, and that also extends to production of confectionery. Food standards in the country are among ...
  • Randoms 
    Tara Rawson, Siobhan; Anna Dzene, Karlina; Zeberga, Andra (2017-06-02)
    Rowntrees wish to expand their market and introduce their candy Rowntrees Randoms into the Danish market. However they are unsure on how to enter the market but wish to do so through a campaign. For this campaign in order ...
  • Berenth, Anders; Severin Kristoffersen, Christian; Buch Jakobsen, Mie (2017-06-02)
    Vi har fået stillet til opgave, at lave en kampagne der skal få flere unge til at stemme til kommunalvalg; mere specifikt det kommende kommunalvalg i november 2017. Vores kunde er TV2 Regionerne, men udover det er der ...
  • Nygaard Sjøtlov, Caroline; Juul Graugaard, Cathrine; Holmen, Frederikke; Visholm, Nikoline (2017-06-02)
    På trods af den større valgdeltagelse blandt førstegangsvælgerne ved Kommunal- og regionsrådsvalget 2013, forudsiges det, at valgdeltagelsen er markant mindre ved det kommende valg i november. Dette forventes på baggrund ...
  • Skov Sørensen, Camilla; Phil Pedersen, Emma; Frederikke Gullev Steffensen, Laura; Rebecca Iversen, Sofie (2017-06-02)
    I dette eksamensprojekt fik vi til opgave at lave en kampagne for kommunalog regionsvalget 2017 i samarbejde med TV2 Regionerne. Kampagnen var henvendt til en allerede defineret målgruppe, unge i alderen 18-25. Projektet ...
  • Færgemand Præstegaard, Anne; Feldbæk Larsen, Anton; Antonius, Malou; Drescher, Simone (2017-06-02)
    Regional- og kommunalvalg 2017 er lige om hjørnet. Valg er en stor begivenhed i Danmark, der samler befolkningen om et fælles mål - at få valgt de bedst mulige kandidater til at varetage vores fælles interesser. ...
  • Svensson, Mads; Wisbech West, Karen; Tran, Line; Winther Nielsen, Line (2017-06-02)
    Omdrejningspunktet i dette projekt er den lave valgdeltagelse blandt 18-25 årige ved regionalog kommunalvalg. Valgdeltagelsen blandt unge er væsentlig lavere end den gennemsnitlige valgdeltagelse i befolkningen. En ...
  • Egede Kjeldsen, Benedicte (2017-06-02)
    Befolkningens ret til at stemme er en vigtig del i et demokratisk samfund, og et kryds på valgdagen har stor betydning. Valgdeltagelsen er af stor betydning for demokratiet, da befolkningen her viser deres interesse for ...
  • Paarup, Karoline; Brandt, Michaela; Agerbo Dinesen, Mille (2017-06-02)
    Denne rapport omhandler de unges valgdeltagelse ved Kommunal- og Regionsvalget i november 2017. Ved de seneste Kommunal- og Regionsvalg har stemmeprocenten blandt unge (18-25 årige) været væsentligt lavere, i forhold til ...
  • Ørsøe, Kim; Louise Birk, Mette; Winther-Queen, Mia; Parsberg Mortensen, Rasmus (2017-06-02)
    Denne rapport er udarbejdet som baggrund for kampagnen: “Det er ikke ligegyldigt, hvem der er Game Master”, der har til formål at få flere unge mænd i alderen 22-25 år til at stemme. Rapporten skal dokumentere valgene, ...
  • Lind Blach, Mikkel; Kruuse Bach, Monica; Storm, Sebastian; Frederikke Johansen, Cecilie (2017-06-02)
    I Danmark har vi demokrati. Det betyder, at folket har indflydelse på Danmark og det samfund, de lever i både nu og på længere sigt. Det er vigtigt at hele folket stemmer for at sikre demokratiske beslutninger og for ...
  • Pi Holme Bartholdy, Anna; Sophie Stoustrup, Noa; De Freiseleben Røssel, Tine (2017-06-02)
    1 Sidste gang, danskerne måtte hengive sig til stemmeboksene, rundt omkring i landets kommuner, var i 2013. Det løb af stablen med fokus fra politikere og stor mediedækning, eftersom stemmeprocenten ved det forrige ...
  • Brok Amok 
    Lønholdt Ursbak, Karoline; Ganci Clausen, Louise; Christian Skærbæk, Mads (2017-06-02)
    Danskerne skal til valgurnerne til november 2017, for der skal nemlig stemmes til kommunal- og regionsrådsvalget. TV2 Lorry står i front sammen med de andre regionale tv-stationer om at lave en kampagne, der skal få de ...
  • Trap-Jensen, Anna; Romerdahl Kammer, Sofie Amanda; Højbjerre Thomsen, Trine (2016-12-15)
    Vi lever i en tid, hvor vi har alle muligheder for at opleve, og blive klogere på emner som interesserer os. Det vælter nærmest frem med nye events, steder der skal ses, festivaler der skal opleves og arrangementer i alle ...
  • Høyer, Sofie; Højlund, Thomas; Christiansen, Nikoline (2016-12-16)
    Copenhagen Street Food har været genstand for stor mediebevågenhed, siden det blev besluttet at omlægge de gamle papirhaller i Københavns Havn til en smeltedige af små gadekøkkener og madboder. Tusindevis af danskere og ...
  • Erbou Severini, Ida Marie; Iversen, Anine Cecilie (2016-12-16)
    Flid er et marked, der hylder dansk, skandinavisk design midt på den røde, multikulturelle plads på Nørrebro. Projektets fokus er på at formidle netop det; hvordan markedet hænger sammen med lokationen, og den særlige ...
  • Sofeiga, Eusebiu; Mitrea, Stefania-Roxana; Popescu, Ioana; da Silva Pereira, Joáo Rodrigo; dos Santos Mauricio, Marta Alexandra (2016-06-03)
    SoundCloud Go is a music streaming platform that was launched in March of 2016 intended to be a direct competitor to similar platforms such as Spotify, Tidal and Apple Music. SoundCloud Go's initial pitch was a platform ...
  • Petersen, Freja Astrid; Lotze Olsen, Maria K.; Pedraja Hove, Natasia (2016-12-16)
    Kampagnen er udarbejdet af Havefestens arrangører (KBH K Commerce & Culture og Copenhagen Fashion Festival) og er et samarbejde mellem butikkerne i Kronprinsensgade. Havefesten i Kronprinsensgade har eksisteret i 6 år og ...

View more