KEA OPGAVER

Browsing by Title

Browsing by Title

Sort by: Order: Results:

  • Illés, Dominika; Pilawka, Olga (2017-12)
    The following lines in this thesis will inspect how Barbara I Gongini can create a digital strategy that increase their level of brand awareness among its niche target group by strengthening their digital presence and gives ...
  • Onofrei, Carina (2018-06)
    Ideanote is a young software company that applies the Lean Startup methodology. They believe in validated learning, rather than market forecasting or classical business planning. The team wants to create the product together ...
  • Vemgård Larsen, Brian (2018-03)
    Denne 7. semesters specialerapport vedr. emnet indblik i det digitale samarbejde med Building Information Modelling kaldet BIM. Rapportens teoretiske fundament er Aktør netværks teori (ANT) med særligt fokus på aktørerne. ...
  • Kaas Bengtsson, Aske (2018-03)
    Denne rapport redegør for hvilke faktorer, der har indvirkning på indeklimaet, herunder oplysninger om indeklimaklasser fra DS 3033. Den belyser samtidig de 9 parametres påvirkning på mennesker. Derudover giver rapporten ...
  • Chelaru, Paul; Iftene, Georgiana; Constantin, Ovidiu; Eitutis, Rolandas; Zeila, Rihards (2018-06)
    Moodyin art’s goal is to target primarily people that are interested in gothic type pictures / dark themes and fine arts. However she also wants to include her work with more simplistic themes and conceptual photography. ...
  • Biil Kringelum, Daniel; Ákadóttir, Jóna (2018-06)
    E-sport er blevet større og større de seneste mange år og det ser ikke ud til at denne udvikling stopper lige foreløbig. Man kan blive mangemillionær på at være den bedste i verden til computerspil, ligesom det er tilfældet ...
  • Ivanov, Veselin (2017-01-06)
    Sitting behind the computer, during another ordinary day at the workplace, I realized something quite interesting about our firm’s situation. The company I am currently working for has a web and app based product and ...
  • Hyttel Pohlmann, Tone (2018-05)
    Skall Studio er et modehus grundlagt i 2013, som designer og producerer klassisk tøj ud fra en nøje udvalgt bæredygtig kontekst. Udfordringen ved at være en lille virksomhed, som bruger rigtig mange kræfter på at tage ...
  • Juby Rosbæk, Rasmus; Boje Marcussen, Asger; Wedelberg Bjørnum, Heidi; Lundsgaard Frandsen, Nynne Kamille; Mia, Silberbrandt; Hede Moody Jensen, Theis (2018-06)
    Kvindesmedien er en smedie beliggende på Christiania i København. Kvindesmediens identitet hænger især sammen med deres særlige historie som smedevirksomhed med kvindelige ansatte, deres faglige erfaring og personlige ...
  • Ryborg, Peter (2018-03-16)
    Specialet omhandler Københavns kommunes bæredygtige tiltag i nybyggeri. For at undersøge dette nærmere, vil definitionen bæredygtighed blive oplyst i specialet, samt betydningen. I specialet undersøges der hvilke bæredygtige ...
  • Ahmed Murkbaoui, Idris (2018-03-16)
    Der er et problem med at ældre bygninger, som stadig benytter sig af ældre belysningsarmatur. Ældre belysningsarmatur holder ikke i lang tid og skal tit skiftes, dette er ikke bæredygtigt. Disse ældre belysningsarmatur ...
  • Saleem Begum, Sajid (2018-01-05)
    This project is a mobile only application (as far as users are concerned) where people can buy and sell their books. There is a web application for the admins of the app to approve book announcements. They need to register ...
  • LYS 
    Vammen Kistrup, Lucas (2018-06)
    Jeg vil undersøge hvordan kunstbelysning bruges i erhverv, hvordan udføres installationen til den nævnte lystype, kan de integreres med smart-installationer såsom KNX, kan der være energioptimering ved nævnte installatio ...
  • Josephsen, Alberte; Ghasemily, Celine (2018-06)
    Hvordan rebrander vi Linie Aquavit Original til et yngre segment, sådan at salget i denne målgruppe (23-35 år) på sigt øges? Hvordan får vi skabt en interesse hos målgruppen der kan genereres gennem leads og konverterin ...
  • Hansdóttir Sørensen, Lilja; Bragi Andrésson, Stefán; Villarino, Trine Marja Kaarina (2018-06)
    When being a company with such a huge following on Instagram like MAD, it can seem like selling a product/ service is easy enough. But seeing as most of MAD’s followers actually buying their product are foreigners, their ...
  • Holmen, Henrik (2018-06)
    Markedsføring er i dag ”big business”. Det har aldrig været lettere at markedsføre sit brand. Mulighederne for at markedsføre sig er mange og det kan hurtigt blive meget dyrt, hvis man satser alle sine markedsføringsressourcer ...
  • Rotar, Mihail-Sebastian; Gheorghe, Sergiu-Ioan; Soltan, Alexandru; Hutupas-Antoniu, Ana-Maria (2018-06)
    Midi Culture is an european deep house music artist from Constanta, Romania. He is now travelling a lot for most of his concerts and gigs, but since he is relatively new in his field and on the market, he still needs a ...
  • Ferm, Torbjörn; Strinnö, Peter (2018-02)
    Vi ser en ständigt ökande prevalens av myopi (närsynthet) världen över. De ofta synhotande komplikationerna associerade med höga nivåer av myopi har länge varit kända. Numera är det även ett etablerat faktum att låga till ...
  • Mæcen 
    Leschly, Otilia (2017-12)
    Hvordan kan man gennem kendskab til relevant metode og analyse skabe en multimedieløsning for Mæcen, baseret på faglige kompetencer, som i kommunikation og udtryk henvender sig til en segmenteret målgruppe af DiGiDis ...
  • W. Holm, Marie-­Louise; Majid, Anna; Corning Venlov, Paw Henrik (2018-02)
    Patienterne i Danmark opnår ikke den bedste behandling de kunne få i en optimal verden, de må gennemgå lang ventetid hos øjenlægen og er fanget af uenighed i branchen, og dermed divergerende holdninger og informationer fra ...

Search

Browse

My Account